Mixit Oříšky z pece - Kampotský pepř a med, 160g

Kód: MX-8595685211718
189 Kč / ks 169 Kč bez DPH
Skladem u partnera
Možnosti doručení

V pecích došlo ke spojení sladkosti prémiového medu, růžové hrubozrnné sůli a toho nejkvalitnější kampotského pepře od Pepperfield, který se pyšní oceněním Great taste.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Proč je kampotský pepř od Pepperfield tak jedinečný? Běžný pepř putuje přes mnoho překupníků několik měsíců po celém světě v nevyhovujících podmínkách bez vakuace, na lodi, zvětrává a zatuchá. K vám se tak dostane pouze prázdná kulička bez chuti. Kampotský pepř Pepperfield je vakuován ihned po sklizni společně s farmáři na českých strojích a poté dopraven do ČR, kde je balen až těsně před prodejem.

Složení:
Jádra kešu ořechů 85 %, květový med s jedlým kaštanem a tymiánem 9 %, himálajská sůl 2,5 %, Kampotský pepř tmavě červený 1,5 %, Kampotský pepř zelený lyofilizovaný se solí 1 %, sušená citronová kůra 1 %. Může obsahovat stopy lepku, mléka, jiných skořápkových plodů, arašídů, sezamu a sóji.

Výživové údaje na 100 g

Energetická hodnota 2096.0 kJ / 500.72 kcal
Tuky 37.0 g
z toho nasycené mastné kyseliny 6.6 g
Sacharidy 33.0 g
z toho cukry 12.0 g
Vláknina 2.8 g
Bílkoviny 15.0 g
Sůl 2.47 g

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Ořechy na slano
Hmotnost: 0.16 kg
Bez laktózy: Ano
Obsah: 160 g
Země výroby: Česká republika

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

O nás | Mixit.cz
Mixit vytvořili dva mladí muži, Tomáš a Martin, bývalí spolužáci ekonomie na vysoké škole. Krátce po promoci se spojili s myšlenkou vytvořit projekt, který by přinesl opravdový užitek na český trh. S nadějemi na úspěch u investorů pro své nadšené projekty se rozhodli jít vlastní cestou, odmítli financování od investičních podílníků a od roku 2010 podnikají z vlastních či rodinných zdrojů. Jsou aktivní ve všech dílčích procesech, které vedou k uspokojení zákazníka.

Kromě chutných a kvalitních surovin, na jejichž výběru pracovali téměř rok, se snaží přinést zábavu a zážitek. Chtějí, aby návštěvníci jejich stránek zažívali radost z vytváření vlastního mixu, těšili se na objednávku, byli přitahováni jejich obalem a především, aby jim chutnalo a rádi se k nim vrátili. Vítají zpětnou vazbu ohledně toho, co může být vylepšeno, co nefunguje nebo co by zákazníky ještě více uspokojilo. Mixit je postaven na základě přání zákazníků, a proto jsou otevřeni sdělení jakýchkoli podnětů nebo připomínek, které by jim pomohly projekt dále vylepšit.

Projekt je založen na prodeji směsí ořechů, křupavého ovoce a čokolády, vytvořených z kvalitních surovin ve formě předem sestavených směsí v různých poměrech. Kromě toho má možnost namixovat si vlastní směs dle individuálních preferencí zákazníka. Tyto směsi jsou prezentovány v esteticky uzavíratelných tubusech s atraktivními designy a humornými názvy, jako jsou "Cvičme v rytme", "Do plavek!", "To pravé ořechové", "Elixír lásky" a další.

Když v roce 2010 spustili Martin a Tomáš projekt, rychle začali přijímat první objednávky, což naznačovalo slibný začátek pro jejich podnikání. Postupně se rozšiřovali a přesunuli se do většího provozu. Následovala marketingová kampaň v rádiu, televizi a tisku. Po roce a půl od založení získal Mixit třetí místo v kategorii Inspirace roku v anketě Křišťálová lupa.

Firma postupně rozšiřovala svůj sortiment o další produkty, jako tyčinky, křupavé ovoce, zeleninové mixy, limitované edice a další. Současně docházelo k vylepšením webových stránek. V roce 2015 se projekt rozšířil do Slovenska, Polska a Kanady. O rok později dosáhl dalšího milníku s 100 000 fanoušky na Facebooku a obdržel ocenění "Začínající podnikatel roku 2015".

Projekt nadále sklízí úspěchy a ocenění i po deseti letech od svého založení, přičemž si udržuje stálý příliv nových zákazníků.

Produkty této značky naleznete v kategorii: Proteinové tyčinky, Bezlepkové potraviny, Bezlaktózové potraviny, Tyčinky a sušenky, Kaše, Černé, zelené a bílé čaje